SEMINARIUM . 24 augusti 2022

Två år av pandemi – annonsmarknaden och journalistiken

Pandemiårens ekonomiska utmaningar har slagit brett i samhället, men hur har journalistiken påverkats? Har återhämtningen gått så snabbt som många hoppades på eller går det fortfarande trögt?

Under seminariet får du ta del av Institutet för reklam och mediestatistiks senaste prognoser och höra vad TU, Tidningsutgivarna, tror om annonsutvecklingen.

Medverkande:
Madeleine Thor, vd IRM
Johan Taubert, vd Tidningsutgivarna
Tobias Lindberg, Nordicom

Moderator: Ulrika Beck-Friis, föreståndare, Institutet för mediestudier

Tid: 24 augusti 2022, kl 09:00 – 10:00.
Plats: Digitalt seminarium, länk kommer efter anmälan

Anmälan

"Två år av pandemi – annonsmarknaden och journalistiken"
24 augusti 2022, 09:00

Sista anmälningsdatum 23 augusti 2022